صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ق.ظ

انواع حفاظ روی دیوار

هنگامی که صحبت از تامین امنیت ساختمان ها و جلوگیری از ورود سارقین به میان می آید، پیش از هر چیز استفاده از حفاظ روی دیوار به ذهنمان می رسد. چرا که استفاده از حفاظ روی دیوار، یکی از متداول ترین، به صرفه ترین و مورد اعتمادترین راه های جلوگیری از تردد اشخاص از روی دیوار می باشد.

شرکت صنایع فلزی کاوه با سال ها تجربه مفید در زمینه تولید انواع حفاظ روی دیوار، شما هموطنان را در انتخاب مناسب ترین نوع حفاظ و نصب آن یاری می نماید.

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

 

انواع حفاظ روی دیوار

همانطور که ابزارهای حفاظت از منازل و ساختمان ها، نظیر دوربین های مدار بسته و سیستم های دزدگیر، روز به روز در حال پیشرفت هستند، حفاظ روی دیوار نیز از این قاعده مستثنی نیست و از گذشته تا کنون انواع متفاوتی از حفاظ روی دیوار به بازار عرضه شده است.

حفاظ سرنیزه ای

قدیمی ترین نوع حفاظ که همگی ما با آن آشنایی داریم، حفاظ سرنیزه ای است. این نوع حفاظ مانند پیکان های عمودی روی دیوار قرار می گیرد. حفاظ سرنیزه ای بر ارتفاع دیوار می افزاید و نوک تیز پیکان ها نیز مانع عبور از روی دیوار می گردند.

حفاظ شاخ گوزنی

یکی از انواع پرکاربرد حفاظ روی دیوار که توسط نیروی انتظامی نیز مورد تایید واقع شده است، حفاظ شاخ گوزنی می باشد. این نوع حفاظ دارای شاخه های نوک تیز و در هم تنیده می باشد که حتی اگر روی زمین قرار گیرد نیز، عبور از روی آن غیر ممکن است.

حفاظ لاله ای

این نوع حفاظ روی دیوار، که نمونه ای از جدیدترین نسل حفاظ نرده دیوار است، علاوه بر آنکه جلوی هرگونه تردد از روی دیوار را می گیرد، با ظاهر زیبایی که دارد، زینت دهنده ساختمان ها خواهد بود.

حفاظ آبشاری

این نوع حفاظ روی دیوار که تا حدی به حفاظ سرنیزه ای شباهت دارد، با سرهای خمیده ای که مانند آبشار به سمت پایین کشیده شده اند، ماند از بالا رفتن سارقین از دیوار و همچنین عبور از روی حفاظ می گردد.

حفاظ بوته ای

طراحی حفاظ بوته ای از خارهای بیابان گرفته شده است. این نوع حفاظ روی دیوار، با دارا بودن انبوهی از شاخه های نوک تیز، امکان عبور از روی دیوار را از سارقین سلب می نماید.

حفاظ لیلیوم

در صورتی که به زیبایی حفاظ روی دیوار اهمیت زیادی می دهید، حتما از حفاظ لیلیوم استفاده نمایید. چرا که این نوع حفاظ روی دیوار، علاوه بر اینکه در تامین امنیت ساختمان ها نقش موثری ایفا می نماید، دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل نیز می باشد.

در پایان لازم به ذکر است که برای حفظ ایمنی ساختمان، علاوه بر آن که باید در انتخاب حفاظ دقت نمایید، تعیین تراکم مناسب برای حفاظ، عرض حفاظ روی دیوار و همچنین ارتفاع نرده روی دیوار از همیت بسیار بالایی برخوردار است. بدین منظور می توانید از مشاوره رایگان متخصصان حاضر در شرک صنایع فلزی کاوه کمک بگیرید تا با اطمینان خاطر، بهترین نوع حفاظ روی دیوار را برای تامین امنیت منزل خود انتخاب نمایید.
 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۳
ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی