صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ

تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی چگونه است؟

تخمین قیمت حفاظ شاخ گوزنی تابع شاخص های متعددی است که کارشناسان شرکت صنایع فلزی کاوه بر مبنای آن اقدام به قیمت گذاری می کنند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به بودجه مشتری از نوسان نسبی برخوردار است.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

شاخصه های قیمت حفاظ شاخ گوزنی کاوه

 

نصب حفاظ برای تامین امنیت ساختمان است هرچه تراکم، عرض و ارتفاع نرده روی دیوار بیشتر باشد، نفوذپذیری آن کمتر شده و امنیت بیشتری را ایجاد می کند. بدیهی است این شاخصه روی قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر خواهد داشت. وزن نرده ها نشان دهنده کیفیت مواد اولیه است. نرده های بسیار سبک و کم تراکم استحکام خوبی ندارند.

کیفیت نهایی حفاظ با عواملی همچون نوع رنگ و نحوه رنگ آمیزی، نحوه تولید و مواد اولیه، نحوه نصب و نوع جوشکاری در ارتباط است. بهترین متریال در تولید حفاظ شاخ گوزنی این شرکت و با استاندارد کاری بالا تولید می شود.  استفاده از میلگرد نمره 10 و رنگ های کوره ای موجب کیفیت بالای حفاظ شده و طول عمر آن را بیشتر می کند. کیفیت مهم ترین عامل در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی است.

امنیت و زیبایی دو مقوله جدا هستند که در حفاظ شاخ گوزنی دیده می شوند. مهم ترین کارایی حفاظ تامین امنیت ساکنین و جلوگیری از ورود بیگانگان به حیاط است. نرده های قدیمی تنها به این مورد توجه داشتند در حالی که حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر تامین امنیت، جلوه های بصری را نیز در نظر می گیرد. 

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به معیارهای کیفی و استاندارد های بالا مشخص می شود. لازم است تا قبل از عقد قرارداد با هر شرکتی از کیفیت و نحوه تولید حفاظ آگاهی داشته باشید. امنیت مقوله مهمی است که باید جدی گرفت. نصب حفاظ های بی کیفیت و کم تراکم با قیمت کمتر نمی تواند امنیت ساکنین را تامین کند.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی