صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ق.ظ

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفظ امنیت منازل مسکونی و اداری از چند راه تامین می شود. نصب حفاظ روی دیوار یکی از راه های کنترل نفوذ بیگانگان به داخل فضای خصوصی است که این روزها بسیار مهم جلوه می کند. حفاظ شاخ گوزنی نامی است که بر طراحی ویژه ای از این حفاظ ها اطلاق می شود.

حفاظ شاخ گوزنی

طراحی حفاظ شاخ گوزنی

 

طراحی حفاظ شاخ گوزنی به گونه ای است که زیبایی و امنیت را یکجا در خود دارد. به این ترتیب علاوه بر کاهش ضریب نفوذپذیری ساختمان، از لحاظ بصری و نمای شهری نیز شاخ گوزنی یک نرده زیبا محسوب می شود.

با نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوارهایی با سطوح متفاوت، امکان نفوذ به حیاط غیر ممکن شده و فضای مسکونی و یا اداری ایمن تر خواهد شد. این در حالی است که همسایه ها و دیگر ساکنین محله از وجود نرده های روی دیوار دچار آسیب و مزاحمت نخواهند شد. در واقع دید و نمای حفاظ شاخ گوزنی از بیرون ساختمان، زشت و زننده نیست.

از طرفی ساکنین آپارتمان های مسکونی و یا اداری نیز نباید با نصب حفاظ، احساس ناخوشایند و محبوس بودن داشته باشند. زیبایی و طراحی ویژه حفاظ شاخ گوزنی در هماهنگی با نمای بیرونی و دکوراسیون خارجی نما به خوبی تلفیق شده و نظم موجود را حفظ می کند.

امکان رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی یکی از ویژگی هایی است که در راستای دکوراسیون خارجی نما تاثیرگذار است. نرده های قدیمی تنها به منظور حفظ امنیت ساخته می شدند این در حالی است که طراحان و متخصصان شرکت صنایع فلزی کاوه زیبایی و امنیت را در یک حفاظ مزیت می دانند.

طراحی حفاظ شاخ گوزنی به صورت کامل و با توجه به سفارش مشتری در صنایع فلزی کاوه انجام می شود. مشتری مداری و جلب رضایت مشتری یکی از اهداف اصلی و مهم می باشد که همواره به آن پایبندیم.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۱
افسانه رر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی