صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

بخشی از دکوراسیون داخلی در آپارتمان ها در ارتباط با ورودی و درب آپارتمان است. درب ورودی اولین قسمتی است که مورد توجه افراد دیگر قرار می گیرد. درب ها در حفظ امنیت نقشی اساسی را ایفا می کنند و بهتر است از لحاظ بصری نیز جلوه خوبی داشته باشند. درب آکاردئونی ، زیبایی و امنیت را یکجا به ساکنین هدیه می کند.

 

درب آکاردئونی

خصوصیات درب آکاردئونی

 

محصولات متنوعی از مصالح ساختمانی تولید شده که هر کدام در رفاه و حفظ آرامش ساکنین نقش دارند. صنایع فلزی کاوه تولیدکننده حفاظ روی دیوار و درب آکاردئونی پیشگام در عرضه و تولید محصولات با کیفیت ساختمانی است.

درب های آکاردئونی تولیدی کاوه همگی به سیستم سخت افزاری قفل و لولا تجهیز شده اند و امنیت بالایی را ایجاد می کنند. این درب ها به منظور حفاظ در ورودی ساختمان نصب می شوند و مانع از ورود بیگانه به داخل آپارتمان می شوند.

ایمنی بالای تولیدات کاوه تنها خصوصیت بارز این درب ها نیست. درب آکاردئونی علاوه بر امنیت بالا، از جنبه ظاهری نیز بسیار جذاب و چشم نواز است. این محصول توانسته رضایت مشتری را در زمینه زیبایی و امنیت به دست آورد.

درب آکاردئونی از جنس فلزی، چوبی و پلیمری بنابر سفارش ساخته می شود. اسکلت اصلی درب آکاردیونی دارای یک چهارچوب اصلی است که در قسمت بالا و پایین، با دو ریل فلزی مقاوم شده است. میله های عمودی، افقی و مورب بر استحکام و عدم نفوذپذیری درب می افزاید.

ظاهر پنجره ای شکل درب های آکاردئونی با میله هایی که فضای اصلی را پر می کنند شکل می گیرد. این میله ها پوشش دهی حداکثری را بر روی جهارچوب ایجاد می کنند.

 به منظور استفاده آسان و توازن بهتر درب از یک پایه چرخ دار متحرک در قسمت پایینی آن استفاده شده است. پایه چرخ دار امکان کاربری ساده تری را فراهم کرده است.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۰
افسانه رر

درب آکاردئونی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی