صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

حفاظ آکاردئونی نوعی محافظ فلزی است که بر روی قاب درب ورودی نصب می شود. درب و حفاظ اکاردیونی هم برای حفظ امنیت و هم به عنوان جدا کننده فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. حفاظ اکاردیونی به طور عمده برای جلوگیری از سرقت و ورود مزاحمین در آپارتمان های مسکونی، ورودی پاساژ ها، اماکن اداری و درب پارکینگ ها نصب می شود. حفاظ اکاردیونی به صورت تک لنگه و دو لنگه تولید می شود.

 

حفاظ اکاردیونی

اماکن مناسب نصب درب آکاردئونی تک لنگه و دو لنگه

 

حفاظ اکاردیونی در طرح های مختلف دوگل لوزی، سه گل لوزی، چهارگل، پروانه ای و کلاسیک در بازار عرضه می شود. شرکت صنایع فلزی کاوه عمده ترین تولید کننده درب و حفاظ اکاردیونی در ایران است که تولیدات خود را به سراسر کشور نیز ارسال می کند.

حفاظ اکاردیونی تنگه به طور وسیعی برای حفظ امنیت واحدهای مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. این درب های ضد سرقت بر روی چهارچوب درب اصلی نصب شده و فضای اضافی را اشغال نمی کنند. درب اکاردیونی تک لنگه مناسب ترین حفاظ برای راه پله های تنگ است که مزاحمتی را برای همسایه ها ایجاد نمی کند.

دو نوع قفل روکار و سوییچی بر روی حفاظ اکاردیونی کاوه نصب شده که در یک جهت بسته خواهد شد. امکان افزودن قفل های بیشتر بنابر سفارش وجود دارد. این درب ها از یک سو بسته و قفل می شوند.

حفاظ اکاردیونی دو لنگه نوعی درب ضد سرقت است که به دو طرف باز و بسته می شود. درب اکاردیونی مناسب نصب در ورودی پارکینگ ها، پاساژ ها و ساختمان های صنعتی است. درب های دو لنگه به عنوان درب های حفاظتی در فضاهای بزرگتر بهترین گزینه هستند. قفل درب های دو لنگه در وسط نصب می شود. بر خلاف درب های تک لنگه این درب ها از طرفین جمع می شوند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی