صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۱۳ ب.ظ

نحوه محاسبه قیمت نرده شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یا نرده شاخ گوزنی از زیباترین حفاظ های روی دیوار است که اغلب مجتمع های مسکونی از آن استفاده می کنند.  نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی همه دیوارها امکان پذیر است و از این لحاظ محدودیتی وجود ندارد. قیمت نرده شاخ گوزنی به صورت متراژ محاسبه شده و با توجه به طول سازه محاسبه می شود. در ادامه معیارهای مشخص سنجش قیمت نرده شاخ گوزنی را بررسی می کنیم.

 

قیمت نرده شاخ گوزنی

شاخص قیمت نرده شاخ گوزنی

 

بر خلاف حفاظ های سنتی که شبیه به نرده های زندان هستند، نسل جدید حفاظ روی دیوار و حفاظ شاخ گوزنی، طراحی زیبا و متفاوتی را دارد. حفاظ شاخ گوزنی یکی از تولیدات شرکت صنایع فلزی کاوه است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا، ساخته می شود.

نرده شاخ گوزنی اغلب بر روی دیوار نصب شده و مانع ورود بیگانگان به فضای داخلی حیاط می شود. البته امکان نصب نرده شاخ گوزنی برای حفاظ پشت پنجره هم وجود دارد. بسیاری از واحدهای مسکونی با توجه به مناسب بودن قیمت نرده شاخ گوزنی و امنیت آن، ترجیح می دهند از این سازه برای حفظ حریم خصوصی تراس نیز استفاده کنند.

قیمت نرده شاخ گوزنی با توجه به ارتفاع متغیر است. به طور معمول این حفاظ در ارتفاع 30 سانت به بالا تولید می شود. کارشناسان با تجربه کاوه، ضمن بازدید از محل، راهنمایی های لازم را در مورد ارتفاع نرده ها به مشتری خواهند داد. بدیهی است قیمت نرده شاخ گوزنی در ارتفاع بالاتر از 100 سانتی متر بالاتر از نرده های کوتاه تر است.

این تفاوت قیمت به دلیل وزن بیشتر سازه و نیز مواد اولیه مرغوب تر است. از آنجایی که تراکم نرده شاخ گوزنی، امکان ورود از بین نرده ها را در عمل غیر ممکن می کند، بهترین انتخاب از لحاظ ایمنی محسوب می شود. طراحی زیبا و ویژه نرده شاخ گوزنی رضایت مشتریان را جلب کرده است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی