صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

عید نوروز در راه است و عده بسیاری از همین حالا مشغول تدارک سفرهای نوروزی هستند. شاید شما هم قصد داشته باشید چند روز از سال نو را به همراه خانواده به مسافرت و گردش بپردازید. اما یکی از نکات بسیار مهمی که پیش از سفر باید به آن توجه نمایید ایمنی منزلتان است. چرا که در ایام نوروز عده زیادی به مسافرت می روند و ممکن است در یک زمان تمامی یا تعداد زیادی از واحدهای آپارتمان محل زندگیتان خالی باشد. نصب حفاظ ساختمان یکی از روش هایی است که از دیرباز برای جلوگیری از ورود غیرقانونی اشخاص به ساختمان ها استفاده می شود. اگر شما در مورد نصب حفاظ ساختمان تصمیم گرفته اید و تنها این سوال برایتان باقی مانده که کدام حفاظ روی دیوار را برای منزلم استفاده کنم؟ می توانید با مشاورین شرکت صنایع فلزی کاوه تماس گرفته از آن ها کمک بگیرید. اما اگر شما هم مانند عده بسیاری در این فکر هستید که آیا  در ایام عید که اغلب افراد به مسافرت می روند، استفاده از حفاظ ساختمان می تواند امنیت منازل و شرکت ها را تامین نماید؟ ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

حفاظ روی دیوار

 

حفاظ ساختمان امنیت کامل منزل را تامین می کند؟

حفاظ ساختمان به دو دسته کلی حفاظ روی دیوار و حفاظ درب آکاردئونی تقسیم می شود. حفاظ روی دیوار به حفاظی گفته می شود که بر روی لبه دیوار ها نصب می گردد تا مانع عبور سارقین از روی دیوار حیاط و ورود آن ها به محدوده ساختمان شود. مانند حفاظ سرنیزه ای، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم و....
حفاظ درب آکاردئونی به حفاظ هایی گفته می شود که مانند آکاردئون قابلیت باز و بسته شدن داشته و بر روی چهارچوب درب های ورودی خانه ها و درب پارکینگ نصب می گردند.
هردو نوع حفاظ ساختمان قابلیت نصب بر روی پنجره ها را نیز دارند.
از آنجایی که جنس همه انواع حفاظ ساختمان از فلزات بسیار با دوام ساخته می شود، بریدن، خم کردن و شکستن آن ها ممکن نیست و معمولا سارقین هیچ تلاشی برای سرقت از خانه هایی که دارای انواع حفاظ هستند، نخواهند کرد. چرا که هر گونه اقدام برای از بین بردن حفاظ، نیازمند ابزار مختلف و ایجاد سرو صدا و جلب توجه بسیار است. بنابراین در صورتی که تمامی راه های ورود سارقین به منزل را به خوبی شناسایی و مسدود نمایید و از حفاظ ساختمان مناسب برای محل سکونت خود استفاده فرمایید، می توانید در ایام تعطیلات با خاطری آسوده، از سفر خود لذت ببرید.
شرکت صنایع فلزی کاوه که از تولید کنندگان با سابقه انواع حفاظ روی دیوار است، خدمت رسان به تمامی هموطنان در سراسر کشور، در زمینه انتخاب حفاظ ساختمان، ساخت و نصب صحیح آن می باشد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی