صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

همه ما کم و بیش در منزل خود اشیا گران قیمتی نگهداری می کنیم که باید در حفظ آن ها بکوشیم و در واقع همه ما به خوبی از اهمیت حفظ امنیت خانه در برابر سارقین آگاهیم. به همین سبب است که از انواع حفاظ ساختمان، یعنی حفاظ روی دیوار و حفاظ درب آکاردئونی استفاده می کنیم. اگرچه شرکت صنایع فلزی کاوه دارای مشاورین با تجربه ای است که به تمامی هموطنان در سراسر ایران در زمینه انتخاب حفاظ ساختمان مشاوره می دهند و آنان را در مراحل ساخت و نصب حفاظ همراهی می نمایند، اما هنوز هم عده بسیاری با این چالش که کدام نوع حفاظ روی دیوار برای منزل یا محل کارشان مناسب است مواجه هستند. در مقالات پیشین در خصوص معیارهای مهم در انتخاب حفاظ روی دیوار صحبت کرده ایم. در این مطلب تلاش می کنیم تا به شما عزیزان در انتخاب بهترین نوع حفاظ روی دیوار منزلتان کمک کنیم.

حفاظ روی دیوار

 

انتخاب مناسب ترین حفاظ روی دیوار

برای اینکه مناسب ترین نوع حفاظ روی دیوار را انتخاب کنید باید به چند عامل توجه داشته باشید.
اولین نکته ارتفاع دیواری است که قصد دارید حفاظ ساختمان را روی آن نصب کنید. اگر دیوار حیاط منزلتان ارتفاع کمی دارد، بهتر است از انواع کشیده تر حفاظ روی دیوار، نظیر حفاظ سرنیزه ای یا حفاظ سرنیزه ای مدرن استفاده نمایید. در این صورت می توانید ارتفاع دیوارتان را کمی بیشتر نموده و مانع از عبور سارقین از روی دیوار شوید. اما در صورتی که دیوار منزلتان از ارتفاع مناسبی برخوردار است می توانید با در نظر گرفتن سایر نکات حفاظ ساختمان مناسبی انتخاب کنید.
نکته دوم که در حقیقت مهم ترین نکته در انتخاب حفاظ روی دیوار است، ایمنی حفاظ می باشد. اگرچه تقریبا تمامی انواع حفاظ روی دیوار دارای ایمنی نسبتا خوبی هستند، اما مسلما نمونه های جدیدتر دارای امنیت بالاتری می باشند و نقایص نمونه های قدیمی را ندارند. حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم و حفاظ لاله ای از ایمن ترین انواع حفاظ روی دیوار محسوب می شوند.
سومین نکته ای که در هنگام انتخاب حفاظ مناسب برای منزلتان باید به آن دقت کنید زیبایی حفاظ است. اگر ساختمانی که در آن زندگی می کنید نو ساز و دارای ظاهری زیبا است، نمای بیرونی آن را با انتخاب یک حفاظ زیبا مثل حفاظ لاله ای، زیباتر کنید.
در پایان نکته چهارمی که باید پیش از انتخاب حفاظ روی دیوار به آن توجه شود، بودجه ای است که برای این کار در نظر گرفته اید. طبیعتا انواع جدیدتر حفاظ روی دیوار به دلیل آنکه از ایمنی بالاری برخوردار هستند و از مواد اولیه بیشتری برای ساخته شاخه های آن ها استفاده می شود، قیمت بالاتری دارند. اما لازم است در نظر داشته باشید که برای حفظ امنیت محل زندگی خود هرچقدر هزینه کنید، ارزش دارد و از هزینه های بعدی و اتفاقات نا خوشایند  جلوگیری می شود.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی