صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

اصلی ترین دغدغه شما در هنگام مسافرت چیست؟ تهیه لوازم سفر، رزرو هتل یا حفظ امنیت منزل در نبود ساکنین؟ بدیهی است پس از فراهم کردن ملزومات سفر، دلشوره خالی بودن خانه و سرقت به سراغتان بیاید. در اغلب مواقع  سارقین خانه های خالی از سکنه را هدف سرقت قرار می دهند. اما این موضوع برای همه منازل صدق نمی کند. بسیاری از آپارتمان های مسکونی با نصب درب اکاردیونی برای همیشه از ورود سارقین پیشگیری کرده اند. درب آکاردئونی بهترین سازه برای حفظ امنیت مالی و جلوگیری از سرقت است.

درب اکاردیونی

چگونه درب اکاردیونی مانع سرقت می شود؟

 

درب اکاردیونی یکی از سازه های حفاظتی –امنیتی است که در شرکت صنایع فلزی کاوه تولید می شود. این درب فلزی قابل نصب بر روی چهارچوب و قاب انواع درب ها در اندازه های مختلف است. رضایت مشتریان از نصب این دربها بر کارایی و تضمین کیفیت درب اکاردیونی کاوه دلالت دارد.

درب اکاردیونی در دو نوع تک لنگه و دو لنگه قابل ساخت است. این درب مجهز به سیستم سخت افزاری قفل و لولای استاندارد است و از بهترین متریال موجود در بازار تهیه شده است. محصولات مرتبط بر حفاظت از پر مصرف ترین سازه ها هستند که می بایست با مواد مرغوب و استاندارد تهیه شوند.

 طرز ساخت و قرارگیری میله های افقی و عمودی در درب اکاردیونی به گونه ای است که فضای داخل چهارچوب را به طور کامل پوشش داده و بیشترین تراکم را ایجاد می کند. طرح های سه لوزی و چهار لوزی از تراکم بالاتری برخوردار هستند.

درب اکاردیونی تک لنگه را می توان در یک جهت باز و بسته کرد و اغلب برای درب های ورودی آپارتمان مناسب هستند. چنانچه  درب اکاردیونی برای حفاظت از پارکینگ نصب شود می توان از درب آکاردئونی دو لنگه استفاده کرد. این درب ها  به سمت طرفین باز و یا بسته می شوند و قفل درب بر روی قسمت وسط نصب می شوند.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۰
افسانه رر

درب اکاردیونی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی