صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ب.ظ

آیا استفاده از حفاظ درب آکاردئونی مفید است؟

از ادوار گذشته تا کنون انسان ها همواره در تلاش بوده اند تا با شیوه های گوناگون مانع ورود افراد ناشناس به محل زندگی یا محل کار خود شوند. چرا که در صورت به سرقت رفتن اشیا و اموال، پیدا کردن مجرم کار دشواری است و بهتر است با کمک انواع حفاظ ساختمان به پیشگیری از ورود سارقین به اماکن شخصی بپردازیم. درمقالات پیشین متوجه شدیم که حفاظ ساختمان دارای دو نوع حفاظ روی دیوار و حفاظ درب آکاردئونی است که بر روی درب های داخلی ساختمان نصب می شود. همچنین با انواع حفاظ روی دیوار، میزان کار آیی آن ها و معیارهای مهم در انتخاب حفاظ روی دیوار آشنا شدیم. در صورتی که هنوز برای انتخاب حفاظ ساختمان شک دارید، شرکت صنایع فلزی کاوه با تجربه سال ها فعالیت در زمینه ساخت و نصب حفاظ ساختمان می تواند شما را در انتخاب مناسب ترین نوع حفاظ روی دیوار یاری دهد.

حفاظ درب آکاردئونی

 

حفاظ درب آکاردئونی چیست؟

حفاظ آکاردئونی نوع خاصی از حفاظ ساختمان است که بر روی چهارچوب قسمت بیرونی در قرار می گیرد و درست مانند ساز آکاردئون قابلیت باز و بسته شدن دارد. حفاظ آکاردیونی بسیار مقاوم و البته سبک است و به راحتی در ریل مخصوص خود به حرکت در می آید. بنابراین می توانید پس از هربار خروج از منزل، حفاظ را باز کرده و آن را قفل نمایید تا از امنیت محل سکونت خود آسوده خاطر باشید.
علاوه بر درب ورودی ساختمان، می توانید حفاظ آکاردئونی را بر روی درب پارکینگ، لبه پنجره ها، درب تراس، درب پاساژ و... نیز نصب نمایید.

حفاظ درب آکاردئونی چقدر امنیت دارد؟

کارآیی درب آکاردئونی زمانی مشخص می شود که یک سارق به هر روشیخود را به قسمت داخلی ساختمان رسانده و قصد ورود به منزلتان را داشته باشد. در این حالت اگر از هیچ نوع حفاظی استفاده نکرده باشید، سارقان حرفه ای بدون ایجاد کوچکترین صدا و جلب توجهی با روش های مختلف قفل منزلتان را باز می کنند و حتی اگر یکی از همسایه ها متوجه ورود او به منزلتان شود، سارق به سادگی تظاهر می کند یکی از آشنایان شما است و برای آبیاری گل ها وارد خانه شده است. اما عبور از حفاظ درب آکاردئونی به این سادگی ها نیست. چرا که این نوع حفاظ ساختمان با قفل های مناسب تری محکم می شوند و بریدن، خم کردن یا شکستن آن نیز کار آسانی نیست. بنابراین حتی اگر سارق با تجهیزات کامل وارد ساختمان شده باشد نیز بدون ایجاد سرو صدا و جلب توجه نمی تواند حفاظ درب آکاردئونی را باز کند. و حتی اگر از شیارهای بین حفاظ درب منزلتان را باز کرد نیز به هیچ هنوان قادر به ورود به منزل و سرقت اشیا نخواهد شد.
پس می توانید با نصب حفاظ آکاردئونی بر روی درب منزل یا محل کار خود با خیالی آسوده ساختمان را برای یک مسافرت عالی نوروزی ترک کنید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی