صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۵۰ ب.ظ

عوامل موثر در قیمت حفاظ شاخ گوزنی

نصب حفاظ ساختمان یکی از آسان ترین روش های محافظت از املاک در برابر سرقت و ورود غیر قانونی می باشد. این شیوه از گذشته تا به امروز کاربرد داشته و از انواع حفاظ ساختمان، از حفاظ درب آکاردئونی گرفته تا حفاظ روی دیوار و حفاظ در و پنجره، برای تامین امنیت ساختمان ها استفاده می گردد. تقریبا همه ما تا اندازه ای با برخی از انواع حفاظ روی دیوار که قدیمی ترین آن حفاظ سرنیزه ای است، آشنایی داریم. اما اگر در پی یافتن یک حفاظ مناسب برای دیوار حیاط هستید، با خود اندیشیده اید که از حفاظ شاخ گوزنی چه می دانید؟

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی از نمونه های پرکاربرد و کارآمد حفاظ روی دیوار است که اگر ابعاد آن را به درستی انتخاب نموده باشید، حتی عبور از آن هنگامی که روی زمین قرار دارد نیز غیر ممکن خوهد بود. به منظور انتخاب بهترین ابعاد حفاظ شاخ گوزنی یا هر گونه حفاظ روی دیوار، سفارش و نصب آن، در هر کجای ایران که هستید با شرکت صنایع فلزی کاوه تماس بگیرید. به دلیل امنیت بالای حفاظ شاخ گوزنی سارقین معمولا خانه های دارای این نوع حفاظ را برای سرقت انتخاب نمی کنند.
حفاظ شاخ گوزنی از جنس میلگرد ساخته شده و در برابر برش، خمیدگی و شکستن بسیار مقاوم است. همینطور رنگ آمیزی کوره ای حفاظ شاخ گوزن که توسط شرکت صنایع فلزی کاوه انجام می گردد، موجب دوام بالای رنگ این حفاظ شده و آن را در برابر بارش بازان و تابش آفتاب محفوظ نگه می دارد.
ظاهر مناسب حفاظ شاخ گوزنی باعث می شود که دیوار ساختمان شما پس از نصب حفاظ روی دیوار همچنان زیبایی خود را حفظ کند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی چگونه محاسبه می شود؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع بسیار با دوام حفاظ ساختمان است که تنها با یک بار هزینه می توانید سالیان سال از آن استفاده نموده و پس از گذشت زمان طولانی تنها با رنگ آمیزی مجدد آن، یک حفاظ سالم و نو خواهید داشت. عوامل متفاوتی در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی دخیل هستند. از جمله تراکم حفاظ که نشان دهنده در هم تنیدگی شاخ های حفاظ است و تراکم بیشتر، موجب افزایش ایمنی حفاظ می گردد. ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی که عبور از روی آن را چندین برابر مشکل تر می کند و مورد آخر عرض حفاظ شاخ گوزنی که باید با دقت انتخاب شود تا در صورتی که سارق به طرز معجزه آسایی خود را به بالای دیوار رساند، موفق به عبور از روی حفاظ شاخ گوزنی نشود.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی