صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۰۳ ب.ظ

از حفاظ شاخ گوزنی چه می دانید؟

حفاظت از اموال و جلوگیری از ورود افراد ناشناس به هر ملک شخصی، یکی از بزرگ ترین دغدغه های هر انسانی است. آشنایی با انواع حفاظ ساختمان و استفاده به جا و صحیح از هر نوع حفاظ می تواند در کاهش سرقت از منازل و شرکت ها نقش به سزایی داشته باشد.
همانطور که پیش تر اشاره کردیم، حفاظ ساختمان دارای دو نوع حفاظ روی دیوار و حفاظ درب آکاردئونی است. حفاظ آکاردئونی بر روی چهارچوب درب ورودی نصب می گردد، در حالی که حفاظ روی دیوار بر روی دیوار و سر در ساختمان ها نصب می گردد تا جلوی ورود سارقین از راه های غیر معمول را بگیرد. همچنین هر دو نوع حفاظ ساختمان قابلیت نصب بر روی پنجره را دارا هستند.

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ روی دیوار چه انواعی دارد؟

حفاظ روی دیوار شامل انواع متنوعی است که دارای ظاهر و کاربردهای گوناگون هستند. بعضی از نمونه های قدیمی تر و اولیه حفاظ روی دیوار مانند حفاظ سرنیزه ای، در عین حال که کاربرد خاص خود را دارند، دارای معایبی نیز می باشند. به همین دلیل است که نمونه های جدیدتری از حفاظ روی دیوار ساخته شده تا هریک نقایص نمونه های قدیمی تر را پوشش دهند. از حفاظ سرنیزه ای، حفاظ سرنیزه ای مدرن، حفاظ آبشاری، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم و حفاظ لاله ای می توان به عنوان شناخته شده ترین و پرکاربرد ترین نمونه های حفاظ روی دیوار نام برد.
برای تصمیم گیری در خصوص انتخاب کارآمدترین نوع حفاظ روی دیوار و سفارش ساخت و نصب آن با مشاورین شرکت صنایع فلزی کاوه در تماس باشید.

کیفیت حفاظ شاخ گوزنی

با وجود اینکه حفاظ شاخ گوزنی جدیدترین نمونه حفاظ روی دیوار نیست، اما کارآیی آن به حدی بالا است که سارقین معمولا خانه های دارای حفاظ شاخ گوزنی را برای سرقت انتخاب نمی کنند. چرا که در صورت انتخاب ابعاد مناسب برای این حفاظ و نصب آن در محل مورد نظر، امکان عبور از روی دیوار تقریبا غیر ممکن خواهد شد.
جنس حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد بسیار مقاوم و با دوام است و در برابر تابش آفتاب و بارش باران آسیب ناپذیر می باشد. همچنین حفاظ شاخ گوزنی مقاومت بسیاری در برابر بریدگی، خم شدن و شکستن داشته و سارقین نمی توانند به راحتی و بدون ایجاد جلب توجه و سرو صدا به آن آسیب بزنند.
معمولا تنها هزینه ای که برای حفاظ شاخ گوزنی باید پرداخت شود، هزینه رنگ آمیزی آن است که چند سال در میان صورت می گیرد. البته توجه داشته باشید که شرکت صنایع فلزی کاوه از رنگ های کوره ای برای رنگ آمیزی کلیه انواع حفاظ ساختمان استفاده می کند که نسبت به سایر رنگ ها با دوام تر است. به این معنا که پس از سفارش و نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار، تا سال های طولانی حتی نیازی یه رنگ آمیزی نمودن حفاظ نیز نخواهید داشت.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی